عشقم ریحانهعشقم ریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

معطر ترین گُل دنیا ریحانه کوچولو

عید دیدنی ریحانه خانوم(خونه ی ما)

1392/1/4 16:26
711 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یعنی 4/1/1392 ریحانه خانوم به همراه پدر و مادر عزیزش برای عید دیدنی به خانه ی ما آمدند و من هم از فرصت استفاده کردم و چند عکس زیبا از ریحانه گرفتم :

ریحانه و سفره هفت سین اتاق من :

اینم از عکس ریحانه خانوم در آینه ی سفره هفت سین:

این هم چند عکس از شیطنت های ریحانه خانوم :قلب

خوش خنده ی من :قلبماچقهقهه

این هم از عیدی ریحانه از طرف من :

این دامن ناقابلم عیدیه منه به خانوم گل:

تا ماجراهای بعدی خدانگهدار.بای بای

خداحافظی ریحانه جون :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمیه- مامان آیسا
4 فروردین 92 18:24
به به مبارکه خانم گل جونم
هیراد و عمه لیلاش
4 فروردین 92 18:25
عزیز دلم عکسات خیلی ناز شده
عمه شادیت
5 فروردین 92 3:00
الهی فدات بشه عمه با این عکسای قشنگت . قربونت برم
آرام خانوم
7 فروردین 92 16:15
سلام . عروسکتون وبلاگتونو خوندنی و شاد کرده . به وبلاگ منم سر بزنید. ریحانه رو هم ببوسید.
دختر خاله ی ساغر
8 فروردین 92 12:06
من دختر خالهی ساغرم لطفا بیا وب ساغر مطلب رمز دار رمزش هست=1379
asal
1 خرداد 92 17:12
دوست دارم من بیچاره مگه دلم تو دنیا جز تو کسی رو داره دوست ارم من بیچارهههه ...............
مامان مانلی
1 خرداد 92 18:28
سلا خوشگل خاله شما چقدر خوشگلی منم لینکیدمت اگه دوست داری منو بلینک http://www.maneli_joon.niniweblog.com