عشقم ریحانهعشقم ریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

معطر ترین گُل دنیا ریحانه کوچولو

ریحانه و تولد من

1392/4/28 15:57
1,222 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه ی عزیزم ...

دیروز تو اومدی خونمون برای صرف افطاری و یک تولد کوچیک خانوادگی که برای من بود

از همون اول ک قرار بود بیای هم من هیجان داشتم و هم تو

وقتی اومدی خیلی خوشگل شده بودی با اون پیراهن گُل گُلیت

بعد نشستی و اجازه دادی من ازت ی عکس ب این قشنگی بندازم :

ریحانه و تولد من

اینجا هم با بچه های دختر خاله ی بابات (مهدیه و طاها) عکس انداختی :

ریحانه و مهدیه و طاها

اینجا هم موقع افطاری شما فقط ب عشق اینکه مهدیه وطاها نون می خورن نون خوردی :

ریحانه و تولد من

اینم از آقا طاها :

طاها کوچولو

اینم از ریحانه خانوم خودم ک داره شامش رو می خوره ... افرین عزیزم :

ریحانه و تولد من

ریحانه و تولد من

اینم از طاها کوچولو ک داره غذاشو خودش می خوره :

طاها کوچولو

اینجا هم  وقتی کیک رو اوردن ریحانه کوچولو ذوق کرد ...

و شمع ها رو فوت کرد :

ریحانه درحال فوت کردن شمع ها

اینجا هم باهم دیگه کیک رو بریدیم :

بریدن کیک

اینجا هم اهنگ گذاشتیم و زدیم و رقصیدین :

رقص و پای کوبی

اینم از این دوتا فسقلی و رقصیدنشون :

مهدیه و طاها در حال رقصیدن

اینم چندتا عکس دیگه از ریحانه :

ریحانه و تولد من

وای فدای اون لاکات بشم :

لاکاشو ببین چ خوشگله

کلاه تولد مخصوص ریحانه :

ریحانه و کلاه تولد !

تا ماجرای بعدی خدانگهدار !!

نظر یادتون نره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
7 مرداد 92 5:00
عزیز دلم تولدت مبارک انشالله جشن 120 سالگیت رو بگیری گلم عکسهای خانم خوشگله هم خیلی خوشگل شده