عشقم ریحانهعشقم ریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

معطر ترین گُل دنیا ریحانه کوچولو

عکس های آتلیه !

1392/8/23 21:33
777 بازدید
اشتراک گذاری

سلام !!

خیلی وقت بود که وب ریحانه کوچولوم رو آپ نکرده بودم !! دیگه داشتم کم کم می ترسیدم که نکنه وقت نکنم وبشو مثل خیل از وبای دیگه آپ کنم و وبش به کل فراموشم بشه ...!! ولی خداروشکر این طور نشد.

ریحانه ی خوشگلم رفته آتلیه و کلی عکس خوشگل گرفته قربونش برم !

منم چندتاشو گلچین کردم و ازشون عکس گرفتم تا بذارم وبش

اینم چندتا از عکس های ریحانه ی خوشگل و عزیزم ...الهی فدات بشم من :

عشقم ریحانه  عشقم ریحانه (عکس آتلیه)

عشقم ریحانه عشقم ریحانه

الهی فدات بشم فرشته کوچولو !! ولی آخه من موندم با این همه شیطنتت چجوری تونستن ازت عکسای به این خوشگلی بگیرن !happy kitty glitter

 عااااااااااااااشقتم Kitty Glitter Graphic for Hi5

پسندها (1)

نظرات (4)

ستارگان آسمان من
29 آبان 92 2:37
:)
4 آذر 92 0:47
چشماش شبیه خاطره س . خیلی ناز شده
مهشید مامان مهتا
22 دی 92 12:52
با سلام طراحی تقویم و کارت تبریک سال 1393 با عکس کودک شما با نازلترین قیمت که در هیج کجا پیدا نمیکنید تقویم تک برگ:2500 کارت تبریک:2000 همچنین ساخت کلیپ،طراحی قالب وبلاگ، صفحه خوش آمد گویی و دگمه هدایت به بالا با عکس عزیزانتان این فرصت طلایی را از دست ندهید www.mahta139166.niniweblog.com www.mahta91.niniweblog.com
مامان مانلی
11 اسفند 92 15:49
ای جونم چقدر ناناس شده دخمامون ببوسش