عشقم ریحانهعشقم ریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

معطر ترین گُل دنیا ریحانه کوچولو

عکسای شمال 90 ریحانه جون

1392/4/22 14:32
713 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ریحانه ی عسیسم ...بالاخره پنجشنبه 20 / 4 / 92 خونه ی مادربزرگمون دیدمت ...

ولی چون گوشیم شارژ نداشت نتونستم ازت عکس بگیرم ... ولی امروز بالاخره موفق شدم چندتا از

بهترین عکسای مسافرت سال 90 ک توام باهامون بودی رو پیدا کنم و گفتم برای اینکه یادگاری بمونه

بذارمش اینجا عسیس دل :

اینجا رفته بودیم شمال - نکا کنار ساحل بودیم ک اجازه دادی این عکس خوشگلو برات بندازم

اینا عکسای سال 1390 هست

با بابازرگمون این عکس خوشملو انداختی عشقم :

ریحانه و بابابزرگش در ساحل

اینجا هم یدونه از اون ژستای قشنگتو گرفتی

ریحانه ی خوشگل سال 90

فدای لبخندت بشم :

فدای اون لبخندت بشم (شمال1390)

فدای خنده هات بشم من خنده رویه من :

خنده روی من (شمال 1390)

خب حالا بعدا عکسای جدیدتو می ذارم عشقم

بای بای عسیسم تا آپ دیگه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فاطمه زهرا
22 تیر 92 14:49
دخترم فاطمه زهرا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوست داشتین شماره کد 192 را به شماره 20008080200 پیامک بزنید به دوستان هم اطلاع بدهید ایشالله جبران کنیمhttp://fatemehzahrakh.niniweblog.com خرجش 16 تومنه... رای میدین؟؟؟؟؟ خبرم کنید!! در ضمن به یکی از رای دهندگان به قید قرعه 100 هزار تومان جایزه میدن خواهش میکنم از چندتا خط دیگه هم ارسال کنید برای برنده شدن شدیدا به کمک شما احتیاج دارم برای شما 16 تومان فرقی نمیکنه ولی برای من یک رای شما خیلی کمک میکنه ممنون میشم از گوشی اطرافیانتونم بفرستین در صورت رای دادن به وبلاگ ما سر بزنید وبگید چند تا رای دادین خوشحال بشم در ضمن محبتتونو جبران میکنم از هر گوشی فقط یکبار