عشقم ریحانهعشقم ریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

معطر ترین گُل دنیا ریحانه کوچولو

تولدت مبارک البته با کمی تاخیر

1391/9/14 13:34
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک فدای تو بشم .♥

دختر دایی گلم. تولد تو 29/8در ماه زیبا و پاییزی ابان بود . اما من وقتی که این وبلاگ را

برایت درست کردم یعنی 2 روز پیش از تولدت گذشته بود اما حیفم امد که تولدت را فقط

به خاطر چند هفته تاخیر در وبلاگت تبریک نگویم عزیز دلم . اخه تولد 2 سالگی که دیگر

برای ادم تکرار نمی شود فدایت شوم . حالا باز هم با همان شور و نشاط چند هفته ی

قبل تولدت را بهت تبریک می گویم کوچوله ی عزیز و مهربان من . تولدت مبارک ای نوگل.

عزیز دلم چون تولدت در محرم و ایام قتل بود ما نتوانستیم برایت تولد بگیریم اما تو با فوت

کردن 1 شمع بر روی کیکی کوچک همراه پدر و مادرت در چند روز پیش متوجه شده که

اتفاق بزرگی افتاده و تو یک سال بزرگ تر از پیش شده ای و باید پاییز نو رسیده را برایت

جشن بگیریم . امیدوارم که همیشه سالم و سلامت باشی ای دختر زیبای پاییزی که بوی

و عطر خوشت تمام خانیتان را و هر جا که به ان قدم می گذاری پر کرده است . فدای تو صبا

                             تولدت را از اعماق وجودم تبریک می گویم

 

              ♥

 

 تقدیم به تنها عشق پاک و معصومم ریحانه .♥

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ساجده
12 آذر 91 21:23
سلام عزیزم متین تو مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگر به این ادرس برید و بهش رای بدید ممنون میشم با تشکر کد عکس 0026 در ضمن ميتونيد به متين دو بار راي بديد http://ninimod.niniweblog.com تا پنج شنبه مهلت داره
اشنا
14 آذر 91 21:36
مبارک باشه تولدت عزیز دلم .
مبارک . مبارک تولدت مبارک . البته با کمی تاخیر .
شرمنده

ممنون . دشمنتون شر منده باشه .
تاخیرش بیشتر تقصیر من بود که دیر گذاشتم توی وبش
بابای مهرسا
16 آذر 91 20:45
مبارک باشه
باران قلنبه
21 آذر 91 21:23
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی