عشقم ریحانهعشقم ریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

معطر ترین گُل دنیا ریحانه کوچولو

تلفظ و دیکشنری ریحانه ای

1391/9/15 14:05
360 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم . فدایت شوم . به تازگی که یاد گرفتی اسم من را درست تلفظ کنی می خواهم برایت کادو بگیرم .

تلفظ اسامی خانواده به زبان ریحانه ای :

عمه جون = عمه دون

صبا جون = صبا دون (البته قبلا می گفتی شبا دون )

عمو رضا (بابای من ) = عمو اضا . ههه

اسم خودت = اٍنانه (یعنی ریحانه )

فدای تلفظ هات بشم عزیزم . امروز که داریم می رویم به خانه ی مامانی (مادربزرگ) می رویم من به عشق تو منتظر ساعت 8 شب و دیدار با تو پس از دوهفته هستم . فدایت بشم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آراد(خاطره)
15 آذر 91 14:22
سلام...امیدوارم که حالتون خوب باشه... آراد در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده...خوشحالمون میکنین اگه به لینک وبلاگی که پایین براتون میزارم برین و برامون که کدمون 007 هستش در قسمت نظرات رای بدین...هر وبلاگ میتونه به دو نفر رای بده... http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
l مامان ماهان
16 آذر 91 8:03
سلام از آشناییتون خوشوقتم خوشبحال دختر داییتون با این عشقی که از دختر عمه اش صبا جون دارهانشالله تا ابد اینطور همربون و صمیمی باشید لطفا شما هم به ماهان با کد 0059 رای بدین