عشقم ریحانهعشقم ریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

معطر ترین گُل دنیا ریحانه کوچولو

ریحانه خانوم در حال تلویزیون دیدن

1391/12/24 19:51
1,404 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه در حالت تلویزیون دیدن

الهی فدای این مدل تلویزیون دیدنت بشم عزیز دلم خنده

ببینید با چه دقتی داره تماشا می کنه ! البته هزار ماشاالله اینقدر تکان می خورد که عکس هایش

کیفیتشان خیلی خوب نمی شود اما بهتر از هیچی است !♥

خوش حالم که خاله خاطره ات هم با دیدن این وبلاگ شاد شد و من رو از نظر خوبش بهرمند کرد .

امیدوارم که خاطره جون با وجود دوری از تو همون طور که خودش گفت با دیدن عکس هایت دوری را

کم تر احساس کند ! دوستت دارم و این را بدان که :

تپش قلب تو زیبا ترین اهنگ زندگی من است ♥

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هیراد و عمه لیلاش
24 اسفند 91 21:28
عزیز دلم من که موفق نشدم عکستو ببینم ولی مطمئنم که خیلی قشنگه همیشه شاد و سلامت باشی گلم
الوچه
27 اسفند 91 14:36
چه قدر کوچولو نانازه قوربونش برم
خاطره
27 اسفند 91 17:28
صبا اگه بدونی ریحانه چقدر این لباسه که تنشه دوست داره!! هر روز صبح بلند میشه میگه قرمز رو بده!!!
راستی یه چیز دیگه دیروز ریحانه اذیتم می کرد گفتم بترسونمش بهش گفتم ریحانه میرم ساریا!!! تو چشمام نگاه کرد و گفت: منم میرم دانشگاه!!!

آخی ! اره خیلی این دامنرو دوست داره .
مرسی که نظر می دی خاطره جون

مونا
28 اسفند 91 13:47
آخی چه بامزه شده قربونش برم
مائده
10 اردیبهشت 92 22:22
مدتیــــست دلم شکســــته از همان جای قبلـی … ! کاش میشد آخر اسمــت نقطه گذاشت تا دیگر شــــروع نشوی … ! کاش میشـــــــد فریاد بزنم : “ پایــــــان ” دلم خیـــــــلی گرفته اســـت ………….. اینجا نمیتـــــوان به کسی نزدیـــــــک شـــــــد … آدمهـــا از دور دوست داشتــــنی ترنــــد … !