عشقم ریحانهعشقم ریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

معطر ترین گُل دنیا ریحانه کوچولو

غیاب مامان جونش

1392/3/22 15:37
688 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من ...!

دگ امتحانای من تموم شد گل نازنین و خوش بوی من . دیروز مامانت ساعت 3 برای یک ماموریت از طرف

اداره رفت بوشهر ...! باید با تو که انقدر وابسه به مامان جونت بودی کنار بیایم تا احساس دلتنگیت

کم تر شه و بی تابی نکنی ! آخه انقدر به مامانت وابسه ای کاز صبح تا 4 بعداز ظهر که خونه ی مامان

بزرگت هستی تا مامانت از اداره بیاد کلی گریه می کنی و مامانتو می خوای !! بابا جونت دیروز برای اینکه

سرتو گرم کنه بردت پارک تا غیاب مامانتو کم تر حس کنی امروزم قرار بود با بابایت بری بوستان و از اون

وسایل بادی سوار شی عشقم واگه شد ی سر بیای خونه ی ما پیش من وووووااااای که چقدر دلتنگتم

خیلی دوست دارم بیای پیشم تا ببینمت به امید اینکه بتونم هم روی ماهتو ببینم و هم ازت چندتا عکس

خوشمل بگیر و بعد ی قرنی توی وبت بذارم ...! فدای اون چشمات و فدای اون رخ زیبات اینم اون عکسی

که همه ی ما عاشقشیم و توی عید ازت گرفتم و قبلا توی وبت گذاشتم ولی از بس خوشمله بازم برات

می ذارمش :

♥I love u

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

free-downloadha
22 خرداد 92 15:46
سلام وقت بخیر وبلاگ خوبی دارید ممنون میشم از شما با اطلاعاتی که در نی نی دارید بیاین تو این سایت مدیر افتخاری بشید این هم قسمت انجمن خانه و خانواده لطفا در سایت ثبت نام کنید وممنون میشم که این پیام رو تو وبلاگ بذارید تا تمامی دوستان ببینن http://free-downloadha.com/forumdisplay.php?f=500 موفق باشید
شكلات تلخ
25 خرداد 92 9:42
چقد خوشگله
هیراد و عمه لیلاش
26 خرداد 92 10:37
عزیز دلم انشاالله همیشه شاد و سلامت باشید
خواهر طاها کوچولو
7 تیر 92 18:03
دختر دایی بامزه ای دارین داغشو نبینین!!!
ستاره
8 تیر 92 1:25
خوبه مدرسه ها تموم شده ماشالا وقتتم که ازاده عکس بذار ازینن خوشگل خانوم
مامان مانلی
8 تیر 92 19:02
دوست جونی عزیزم اگر منو دوست داری به 241 کد من رآی بده ممنون میشم البته کد پسر خالمم 105 هست اگر اونم دوست داری به دوتاییمون رآی بده مرسی دوست خوبم البته اگر خواستید به دوتاییمون رآی بدین توی یک اس ام اس کد هردوتاییمون را با فاصله کنار هم بزنید و به 20008080200 ارسال کنید دوست نازم شما فقط یک بار میتونید باهر خط رآی بدید اگر دوستم دارید بهم رآی بدید و برام رآی جمع کنید دوستتون دارم