عشقم ریحانهعشقم ریحانه، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

معطر ترین گُل دنیا ریحانه کوچولو

مروری بر عکس های ریحانه

1392/3/3 16:34
1,399 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشق پاک من ریحانه ی گلم ، چند وقته متاسفانه نتونستم روی ماهت رو ببینم .

این چند وقت دلم اونقدر برات تنگ شده که دیگه طاقتم تموم شد و کاسه ی صبرم لبریز !

چند وقت پیش برای اینکه یک کم از این دل تنگی بیرون بیام رفتم سراغ عکس های خوشملت عشقم .

نگام افتاد به چندتا از عکس های قبل از 2 سالگیت گفتم اون ها رو هم در وبلاگ کوچکت ثبت کنم .

ازشون عکس گرفتم و درسته که کیفیتش به خوبی عکس های اصلی نیست .گلم نمی خواستم ببینم

وبلاگت چند وقته خالی از عکس های خوشملته و گفتم گلچینی از بهترین عکس های بچگیت رو برات توی

این خونه به نمایش بذارم :

ریحانه کوچولو قبل از 2 سالگی

 

ریحانه ی خوجلم قبل از 2 سالگی

 

ریحانه کومچولو قبل از 2 سالگی

 

عجقم ریحانه قبل از 2 سالگی

 

هر کی خواست عکس بچگی منو ببینه بگه تا عکسمو بزارم !

نظر یادتون نره !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی طهورا
3 خرداد 92 16:56
نااااااااااازی خدا حفظش کنه
نرگس مامان باران قلنبه
3 خرداد 92 19:59
الهی چه عکسهایی
مامان مانلی
6 خرداد 92 23:34
خوشگل خاله اخمات را باز کن خوشگل خانم ناز
هیراد و عمه لیلاش
7 خرداد 92 21:05
عزیزم عکسهای ریحانه جون که خیلی نازه عکسهای خودت رو هم حتما بذار بوس برای ریحانه جون و صبا جون
ساغر
1 تیر 92 10:12
صبا
چقدر دنبالت گشتم
دلم واست یه ذره شده بود عژیژم

خیلی دوستت دارمممممممم


ساغر
من بیشتر گشتم
من بیشتر
منم خعلی دوستت دارم
saghar
1 تیر 92 10:13
اااووووووووووخخخخخخ
وبم رو اشتباه نوشتم اینه:
www.rozhena.niniweblog.com


ساغر ی آدرس درست بده عزیزم
صبا
4 تیر 92 17:24
سلام صبا جون. وبلاگت خیلی قشنگه. ریحانه کوچولو هم خیلی با نمکه. گلم خوشحال می شم به وب منهم سری بزنی